الثلاثاء، 25 فبراير 2014

افتتاح باب التقدم في فريق الترجمة

تم فتح باب التقدم للإشتراك في فريق الترجمة.

الشروط الواجب توافرها في المتقدم:-
-إجادة اللغة الإنجليزية.
-إجادة اللغة العربية الفصحى (بشكل كافي).
-خبرة سابقة في مجال الترجمة.
-توفر وقت فراغ كافي للعمل على الترجمة.
-الجدية.

 فريق عرب جميرز

هناك 6 تعليقات:

  1. انا اريد التقدم للعمل فى فريق الترجمة معكم لدى كل الشروط المطلوبة ولدى خبرة فى الالعاب ودائما ما اترجم اللعب بانواعها ولدى قانون خاص فى الالعاب ( ما لا افهمه لا العبه)

    ردحذف
  2. انا ماعندي الوقت الكافي للأسف لكن اقدر ارفع لكم سرعة النت عندي ممتازة جداً :)

    ردحذف
  3. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  4. لدي خبرات سابقة بترجمة الألعاب, مبرمج جافا ومتفرغ حاليًا وإن شاء الله إني أقدر أكمل معاكم مشوار طويل بإذن الله.

    abood320@gmail.com

    ردحذف
  5. وسام عادل حسين طالب لغات وترجمة وإن شاء الله أقدر أكون معاكم وبينكم علشان الموضوع ده أنا بحبه جداً أنا مش متفرغ بشكل كامل خلال الدراسة لكن أتمنى أكون بينكم علشان العمل ده رائع.
    ربنا يوفقكم وأتمنى تقبلونى معاكم

    ردحذف
  6. انا اريد التقدم للعمل فى فريق الترجمة معكم لدى كل الشروط المطلوبة ولدى خبرة فى الالعاب

    ردحذف